Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Mi történik, ha véletlenül a bögre a szállítás során megsérül, összetörik?

Bögréinket a legnagyobb gondossággal készítjük és csomagoljuk azért, hogy szállítás közben megóvjuk, megvédjük a sérülésektől és az esetleges töréstől. Azonban a legnagyobb odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy szállítás során a termék megsérül. Ilyen esetben kérjük, hogy küldj részünkre fényképet a sérült termékről és annak csomagolásáról is. Ezt követően haladéktalanul cserélni fogjuk a sérült bögrét és kapsz helyette egy újat! Ilyen esetben téged semmilyen plusz költség nem terhel!

 

Nagy tételben vásárolnék? Kaphatok egyedi árat, kedvezményt?

IGEN! Kérjük keress minket a kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségünk valamelyikén. A részleteket pedig megbeszéljük.

 

Van-e ingyenes házhoz szállítás?

IGEN! 20 000 Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!

 

Viszonteladó vagyok? Így is rendelhetek?

IGEN! Viszonteladókat egyedi kedvezményekkel várjuk.

 

Vállalkozóként rendelnék és ÁFÁ-s számlára van szükségem a vásárolt termékekről...

Ez csak természetes! A rendelés során meg tudod adni számlázási adataidat és a vállalkozásod adószámát is!

 

Szépek a kínálatban szereplő bögrék, de én valami mást, valami csak nekem szólót szeretnék. Van mód arra, hogy egyedi igények alapján készítsetek nekem bögrét?

IGEN! Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk valamelyikén és a részleteket megbeszéljük.