Gyakran ismételt kérdések
Mi történik, ha véletlenül a bögre a szállítás során megsérül, összetörik?
Bögréinket a legnagyobb gondossággal készítjük és csomagoljuk azért, hogy szállítás közben megóvjuk, megvédjük a sérülésektől és az esetleges töréstől. Azonban a legnagyobb odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy szállítás során a termék megsérül. Ilyen esetben kérjük, hogy küldj részünkre fényképet a sérült termékről és annak csomagolásáról is. Ezt követően haladéktalanul cserélni fogjuk a sérült bögrét és kapsz helyette egy újat! Ilyen esetben téged semmilyen plusz költség nem terhel!
Nagy tételben vásárolnék? Kaphatok egyedi árat, kedvezményt?
IGEN! Kérjük keress minket a kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségünk valamelyikén. A részleteket pedig megbeszéljük.
Van-e ingyenes házhoz szállítás?
IGEN! 20 000 Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!
Viszonteladó vagyok? Így is rendelhetek?
IGEN! Viszonteladókat egyedi kedvezményekkel várjuk.
Vállalkozóként rendelnék és ÁFÁ-s számlára van szükségem a vásárolt termékekről...
Ez csak természetes! A rendelés során meg tudod adni számlázási adataidat és a vállalkozásod adószámát is!
Szépek a kínálatban szereplő bögrék, de én valami mást, valami csak nekem szólót szeretnék. Van mód arra, hogy egyedi igények alapján készítsetek nekem bögrét?
IGEN! Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk valamelyikén és a részleteket megbeszéljük.